Saturday, February 19, 2011

EXAM INTERVENSI PMR 2011...

ASSALAMUALAIKUM, 

Peperiksaan buat pertama kalinya pada tahun ini
baru je mula hari isnin minggu lepas sampai lah hari selasa minggu depan.boleh tahan lah...alhamdulillah setakat ni boleh lagi.doakan kejayaan saya untuk mmperoleh 9A PMR pada tahun 2011 ini.berdebar rasanya...tak sangka masa dah berlalu dengan pantas...dulu say kecik lagi...tak sangka sekarang dah nk PMR.ramai orang terkejut tak caye saye ni form 3 sebab saya kecik macam budak skolah rendah...macam budak darjah 6..hahaha...tahun depan nak form 4 dah waa...tak caye nyer...lepas tu SPM...waa...lepas tu U....hmm...masa oh masa...cepat la pulaak..bile org nk mase tu jadi cepat die jd lambat...bile org nk die jd lambat die cepat plak...saje je...haha...acah je...itu mmg dah ketentuan nk wat camne kan...x sabar rasenye nk mmbesar...semoga saye cepat tinggi..AMIN...
WASSALAMUALAIKUM...

IT'S ME...!!!

IT'S ME...!!!
Assalamualaikum and hello to all my beloved readers , most of all thanks for reading my blog hope you will get ibrah from my posts...sorry for any mistakes done...if you have any problems,just leave the comments there..i'll try my best to share my knowledge with you...sharing is caring...thanks for visiting...salam ukhuwah..maassalamah wa ilalliqa'..!!!